Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Διαφημίσεις ή κοινωνικό έργο;

Μου ήρθε ένα μήνυμα στο Facebook τις προάλλες που μου εφιστούσε τη προσοχή σε ένα  link στο YouTube.. Για να μην πολυλογώ θα σας το δείξω..


Η διαφήμιση αυτή έχει κάνει το γύρω του κόσμου, έχει συγκινήσει πολλους ανθρώπους, με πάνω από 1863800 προβολές μόνο στο YouTube! Στη Ταιλάνδη από τις πρώτες μέρες που προβλήθηκε πλήθος ανθρώπων επηρεάστηκαν και συζητήθηκε έντονα.  Σίγουρα είναι για μια εταιρεία Ασφάλειας Ζωής, σίγουρα είναι περίεργο που ο κωφάλαλος άκουσε το γδούπο, σίγουρα είναι τραγικό λάθος να δείξουν ότι οι γιατροί στην ουσία τον στράγγιξαν για να σώσουν τη κόρη του (αυτά δεν γίνονται!).. όμως πέρα από όλα αυτά αν ψάξεις την ουσία των πραγμάτων μόνο διαφήμιση δεν είναι… Με το τέλος του βίντεο τα μάτια μου είχαν βουρκώσει, τηλεφώνησα στους δικούς μου, αλλά ούτε μια στιγμή δεν παρατήρησα ποια είναι τελικά αυτή η εταιρεία..  παρά μόνο όταν προσπάθησα να δω το τίτλο του!
Η τηλεόραση είναι ένα μέσο εύκολης, άμεσης προσβασιμότητας. Είναι ευχάριστη αλλαγή να παρακολουθώ κάτι που στην ουσία παρέχει τροφή για το νου, έστω και εάν είναι διαφήμιση. Τι είναι καλύτερο δηλαδή, η χαζό bimbo με το σορτς,  που διαγράφει τη διώρυγα της Κορίνθου, να κρατάει χυμό με γιαούρτι και να χαζογελάει στο φουσκωτό Κεν Κεν δίπλα;
Το σημερινό άρθρο λοιπόν το αφιερώνω στον Άγνωστο Άνθρωπο και δεν γράφω τίποτα παραπάνω. Μερικές φορές όταν οι εικόνες συνδυαστούν με λέξεις, με μουσική, μπορούν να δημιουργήσουν μαγεία…



 

 

2 σχόλια:

  1. Πολύ ανθρώπινες διαφημίσεις όντως.
    θα δανειστώ μια ατάκα από άσχετο σημείο, αλλά κολλάει.
    "Γιατί υπάρχει και αυτή η τηλεόραση!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ σωστά! Και θα προσθέσω το γνωστό ότι σε άλλες περιπτώσεις ταιριάζει το "Η ΤV έχει και κουμπί off"!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή